Functieomschrijving
- Level:
- Professionals
- Business unit:
- Forwarding & Shipping
- Location:
- Rotterdam (Hoofdkantoor)
Wij zoeken iemand voor onze Shipping afdeling die aanspreekpunt is voor onze klanten. Iemand die streeft naar het leveren van de beste kwaliteit van onze diensteverlening. Deze persoon heeft de drive om dit elke keer weer te laten zien en ook continu blijft meedenken om onze dienstverlening en processen te blijven verbeteren.
Het team waarin je komt te werken
Broekman Shipping bv is onderdeel van Broekman Logistics; een logistiek dienstverlener die wereldwijd actief is op het gebied van Forwarding & Shipping, Warehousing & Distribution en Breakbulk Terminals. Binnen onze organisatie is Broekman Shipping al meer dan 55 jaar een onafhankelijke multi scheepsagent en hebben we ons gespecialiseerd in het verschepen van containers, roll-on-roll-off (RoRo), high & heavy, breakbulk, droge bulk en speciale projecten.
Als Medewerker Customer Service/operations bij Broekman Shipping kom je in een team terecht van 4 directe collega’s en zal je rapporteren aan de Customer Service/Operations Manager.
De potentie is aanwezig om te groeien naar een coördinerende rol voor de customer service -en operationele taken.
Jouw werkzaamheden als Customer Service/operationele medewerker
Zoals eerder gezegd kom je als Customer service/operationele medewerker import/export te werken op onze shipping afdeling. Je zal optreden als aanspreekpunt voor de klanten. Voor deze klanten zal je de nodige werkzaamheden oppakken. Hierbij kan je denken aan:
- Verwerken van de opdrachten van de klanten (of rederij/ autoriteiten);
- Aanmaken van de (klanten) dossiers; boekingen
- Verwerken van de bill of lading en/of manifest in het systeem;
- Afhandelen van de documentatie/facturatie n.a.v. de geboekte lading;
- Monitoren of de boeking afgehandeld wordt volgens de wensen van de klant en rederij;