Functieomschrijving
Medewerker Customer Service – Nijkerk
Medewerker Customer Service – Nijkerk
Wil jij verantwoordelijk zijn voor het realiseren van efficiënte uitvoering van het gehele proces van order tot levering bij onze klanten?
Wij zijn per direct op zoek naar onze nieuwe
Medewerker Customer Service, Nijkerk
In deze rol maak je deel uit van de afdeling Customer Service Management (CSM). De afdeling is verantwoordelijk voor het proces van order tot cash. CSM stuurt deze keten aan en bewaakt en rapporteert de resultaten. Daarnaast is CSM verantwoordelijk voor klachtenmanagement.
Als Medewerker Customer Service ben je verantwoordelijk voor de efficiënte uitvoering van het complexe proces van order tot levering, door correcte verwerking van orders (EDI-orders, handmatige orders, serviceorders) in nauw overleg met diverse interne en externe stakeholders. Je werkt met een breed pakket aan producten zoals dagverse zuivel, UHT producten en kaasproducten voor de Nederlandse, Belgische en Franse markt. In deze rol schakel je vaak met onze buitenlandse counterparts. Je verantwoordelijk voor correcte afhandeling van acties, promoties en feestdagen in afstemming met verschillende afdelingen binnen Arla. Ook beantwoord je allerhande vragen die binnenkomen over onze producten en leveringen, waarbij een hoge klanttevredenheid jouw uitgangspunt is. Tenslotte ben je voor enkele pakketten verantwoordelijk voor de afhandeling van factuurclaims.