Medewerker Customer Service
De afdeling
Als Medewerker Customer Service werk je binnen het Contact Center van de Efteling. Het Contact Center is gepositioneerd binnen de afdeling Communicatie & Reputatie. Deze afdeling is de spil van de organisatie, waar contact met de gast in de breedste zin van het woord plaatsvindt. Als innovatief bedrijf zijn wij constant bezig met manieren om de beleving van onze gast zo betoverend mogelijk te laten zijn. Het Contact Center werkt onder andere samen met de afdelingen IT, Communicatie & Reputatie, Marketing en Hotels & Resorts.
De functie
De verwachtingen van onze gasten zijn hoog. Jij weet deze verwachtingen waar te maken en zelfs te overtreffen.
Als Medewerker Customer Service:
- Voorzie je gasten op een professionele en gastgerichte manier van informatie. Dit doe je per telefoon, mail en chat;
- Beantwoord je vragen, regel je reserveringen, los je problemen op en neem je klachten in behandeling;
- Ontzorg je de gast door mee te denken en duidelijkheid te creëren. Je verliest hierbij het commerciële aspect niet uit het oog;
- Ben je het eerste aanspreekpunt voor de gast en het visitekaartje van de Efteling. Zo draag je een steentje bij aan de 9+ ervaring.
Wij bieden jou de volgende arbeidsvoorwaarden:
- Contract voor gemiddeld 19 uur;
- Salaris tussen €2111 en €2617 bruto per maand op basis van 38 uur afhankelijk van opleiding en ervaring;
- Opbouw 13 e maand vanaf de 13 e maand in dienst;
- 8% vakantietoeslag;
- Reiskostenvergoeding volgens de Efteling Arbeidsvoorwaarden Regeling;
- Recht op vijf weken verlof per jaar;
- Gratis toegang voor jou, je partner en gezinsleden tot het park;
- Gratis toegang en/of korting tot geselecteerde andere attractieparken in binnen- en buitenland;
- Goede pensioenregeling en aantrekkelijke personeelskortingen;
- Mogelijkheid om deel te nemen aan de collectieve zorgverzekering met directe korting op jouw polis.