Functieomschrijving
Als medewerker Customer Service ben jij de eerste persoon die contact heeft met de clienten en zij kunnen bij jou terecht voor hun vragen.Je staat (telefonisch) clienten, verwijzers en collega’s te woord en ondersteunt de vestiging met veel voorkomende administratieve taken.Je werkt nauw samen met de collega’s van de Centrale Planning, maar ook met de teamleider en behandelaars van de vestiging waarvoor je werkt. Je maakt en plant afspraken voor kennismakingsgesprekken en intakes. Het betreft een veelomvattende en dynamische functie. Je bent bereid om incidenteel te werken vanuit de vestiging Alkmaar.
Functie-eisen
- Je geeft cliënten het gevoel dat ze welkom zijn en op ons kunnen rekenen.
- Je benadert hen persoonlijk en vriendelijk. Als zij vragen hebben kunnen ze bij je terecht en bij problemen ga je op zoek naar een oplossing of verwijs je door naar de aangewezen persoon.
- Je beschikt over een afgeronde MBO-opleiding.
- Je bent sociaal en tactvol en empathisch, maar durft ook nee te de zeggen.
- Daarnaast kun je goed overweg met verschillende softwaresystemen.
- Je hebt bij voorkeur meerdere jaren ervaring in een vergelijkbare functie.