Medewerker Customer Contact Center
Functieomschrijving
Wat doet het Customer Contact Center?
Het meertalige ACSI Customer Contact Center (ACSI CCC) met werklocaties in onder andere Andelst en Rotterdam, verleent per telefoon, mail en/of chat aan (potentiĆ«le) ACSI en ‘Suncamp Holidays’ klanten uit heel Europa de volgende diensten:
- Verstrekking van informatie
- Boekingsacceptatie, -wijziging, -verwerking en -betaling
- Klachtenafhandeling en feedback verwerken
- Afhandeling overige klantverzoeken
Wij zoeken een medewerker Customer Contact Center (Deens)
Ter aanvulling op het huidige team zoeken wij een klantvriendelijke, enthousiaste medewerker waarbij “travel” door het bloed stroomt. Je bent telefonisch en schriftelijk communicatief vaardig. Jij kunt daadwerkelijk het verschil maken voor de klant en ziet elke vraag en/of klacht als een kans om de verwachtingen van de klant te overtreffen.
Wat zijn je werkzaamheden:
- Klanten voorzien van (extra) informatie over de producten
- Verwerken van (aan)vragen via telefoon, mail en/of chat
- Maximaliseren van omzet door conversieoptimalisatie van verkoopgerichte klant contacten naar daadwerkelijke verkoop
- Verwachtingen overtreffen van de klant
- Optimale klanttevredenheid genereren
- Dienstverlening en meerwaarde van het bedrijf overbrengen
- Klachtenafhandeling en feedback verwerken
- Overige gewenste ondersteuning zoals bemanning op beurzen en infodagen