Medewerker Customer Care Front Office (Tijdelijk)
Functieomschrijving
Voor een periode van ongeveer 6 maanden zijn wij op zoek naar een Medewerker Customer Care Front Office.
Voor de meeste bedrijven is een 10 het hoogst haalbare. Bij Eteck niet.
Als vernieuwer in de duurzame energiesector gaan wij voor Nul.
Met het gaan voor Nul spreken wij onze torenhoge ambitie uit.
Ga jij ook voor de Nul?
Zie jij het als een uitdaging om de klanttevredenheid (nul klachten) verder omhoog te krijgen én mee te werken aan ons duurzaam imago?
Het team Customer Care bestaat ongeveer 10 collega’s die intensief samenwerken om onze klanttevredenheid zo hoog mogelijk te krijgen. Hiervan is een team werkzaam op de frontoffice en hebben dagelijks klantcontact via de telefoon, mail of andere kanalen, zoals social media. Daarnaast hebben we een backoffice die zich voornamelijk bezig houdt met veelal administratieve taken als facturatie en tarieven.
De collega die wij zoeken zal zijn werkzaamheden richten op de Front Office
Werkzaamheden
- Afhandelen van inkomende meldingen (telefoon/mail/social media);
- Verzamelen en verwerken van mutaties bestaande klanten;
- Overige correspondentie met klanten;
- Informeren van klanten (informatiebrieven / telefonisch / mail / bewonersavonden);
- Overleggen communiceren met AM’s/B&O inzake collectieve klachten, storingen, onderhoudswerk alsmede bij grotere klachten;
- Handelen compensatie/ kwijtschelding binnen proxy;
- Aangaan van betalingsregeling tot max. 3 maandelijkse termijnen voor totaal openstaand saldo;
- Draagt bij aan het optimaliseren van de dienstverlening (processen / IT-systemen).