Medewerker Customer Care (Avond- en Weekendcrew)
Functieomschrijving
Wil jij werken in een jonge, dynamische organisatie die cybercrime bestrijdt met producten, diensten en een serviceniveau dat de verwachtingen overtreft? Dan is deze vacature echt iets voor jou!
Wij zijn op zoek naar een medewerker op onze Customer Care afdeling die in de avonden en in het weekend consumenten telefonisch, via mail of chat kan helpen met onze vragen over onze producten en diensten.
Wat ga je doen?
· 17:30 uur Eerst even beginnen met een kop koffie. Iedereen komt even bij elkaar voor de briefing waarin de teammanager een toelichting geeft en de stand van zaken doorneemt.
· 18:00 uur Je begint met het behandelen van de inkomende tickets en telefoontjes. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat de verwachtingen van de klant overtroffen worden. De tevredenheid van de klant staat voorop en je bent je er van bewust dat er altijd ruimte is voor verbetering.
· 19:00 uur Je helpt je collega’s met de verwerking van de tickets. De doelstelling van deze week moet worden gehaald, maar je ziet ook toe op een goede sfeer. Een balans tussen werken en plezier is belangrijk bij ESET.
· 20:50 uur Je zorgt dat er een overdracht is voor de ochtendploeg. De avond is weer voorbijgevlogen!