Medewerker Coördinator Klantenservice
Functieomschrijving
Medewerker/Coördinator Klantenservice / Van Tilburg Nistelrode
Je bent het aanspreekpunt voor de klanten van onze winkel en de webshop waarbij het contact zowel telefonisch als per e-mail verloopt. Jij hebt het antwoord paraat op alle vragen die met onze winkel en webshop te maken hebben. Ook het correct doorverbinden binnen de organisatie en afhandelen van klachten behoren tot je werkzaamheden. Je onderhoudt hierbij nauw contact met jouw collega’s van alle afdelingen en zorgt voor een zorgvuldige administratieve afhandeling. Tevens heb je een coordinerende rol als ‘meewerkend voorman’ waarbij je het aanspreekpunt bent van de afdeling en samen met de E-commerce Manager het team mee aanstuurt.
Wat vragen wij?
- Een grote mate van servicegerichtheid (klant gaat voor alles)
- Zeer goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
- Enthousiaste en positieve teamplayer die zich flexibel weet op te stellen
- Aanpakkersmentaliteit
- Correct gebruik van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Stressbestendig
- Commerciële instelling
- Vaardig in coordineren/aansturen en structuur aanbrengen, je toont hierbij een groot verantwoordelijkheidsgevoel
- Algemene computerkennis
- Werk-denkniveau: MBO/MBO plus
- Werkervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in de retail
- Aantal uren: 32-38 uur ( inclusief rouleren op de zaterdag ).
Wat bieden wij?
Van Tilburg Mode en Sport biedt goede primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden en een prettige, collegiale werksfeer in een gezellige Brabantse omgeving. Je wensen en ambities worden serieus genomen en er wordt geïnvesteerd in jouw ontwikkeling. Je ontvangt o.a. een mooie korting op jouw kledingaankopen, krijgt een premievrij pensioen, gratis lunch, collectieve zorgverzekering en ook jouw fitness abonnement wordt voor een gedeelte betaald!