Functieomschrijving
Goed luisteren, begripvol zijn en snel schakelen zijn vaardigheden die helemaal bij jou passen. Je hebt een prettige telefoonstem en staat mensen graag (telefonisch) te woord. Dan is de functie van callcenter medewerker bij DAS zeker iets voor jou. Samen werken aan onze toekomst? We komen graag met je in contact.
Dit ga je doen als medewerker callcenter parttime
Als callcenter medewerker word jij een van de eerste contactpersonen van DAS. Je krijgt belangrijke telefoontjes van mensen met (hulp)vragen, klachten en andere zaken binnen en hebt daarom een verantwoordelijke functie. Jij biedt een luisterend oor, helpt en verbindt hen eventueel door met de juiste persoon binnen de organisatie. Jij bepaalt aan de hand van het verhaal hoe de beller verder geholpen kan worden. Verder heb je de volgende verantwoordelijkheden:
- Je neemt de telefoon aan
- Je verbindt door en beantwoordt, indien mogelijk, vragen van verzekerden
- Bij afwezigheid van de dossierbehandelaar, maak je een terugbelnotitie
Waar kom je terecht?
Je komt terecht bij het servicecenter. Hier werken ongeveer 90 medewerkers op verschillende tijden, die liggen tussen 08.00 en 17.45 uur. De afdeling is gezellig en er heerst een warme, open en collegiale sfeer. We hebben aandacht voor elkaar, er is altijd tijd voor een praatje en we vinden het belangrijk om elkaar te helpen en te coachen. Coaching vinden wij zeer belangrijk en hier is veel ruimte voor. Als je start met je werkzaamheden krijg je een opleiding van 5 dagen. Je gaat daarna aan de slag met een coach waar je altijd op terug kan vallen. Jouw zelfstandigheid, gezelligheid en gezonde dosis humor voegen veel toe aan dit team.
Je komt te werken op ons hoofdkantoor in Amsterdam. De werkplek is goed te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf het station Bijlmer Arena is het slechts 5 minuten lopen naar kantoor.
DAS wordt verder gekenmerkt door het mensgerichte karakter en collegialiteit staat voorop. Onze cultuur is uit te drukken in de volgende waarden: menselijk, slim, open, betrokken en optimistisch.
Must Have
- Ervaring met werken in een callcenter (inbound)
- Goede typevaardigheden
- Goede kennis van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
- Prettige telefoonstem
- Klantgericht
- Je woont maximaal op 1 uur reistijd (OV) van ons kantoor in Amsterdam, aangezien een goede balans tussen werk en privé belangrijk voor ons is
Je werkt maximaal vier uur per dag (minimaal 3 dagen per week) volgens een wisselend rooster tussen 8.00 en 17.45 uur
Ons aanbod
- Salaris tussen de € 1716.- en € 1887.- op basis van 38 uur en werkervaring, een 13e maand en 8% vakantiegeld (uurloon is bruto min. € 10,42 en max. € 11,46 euro per uur)
- 7-maanden contract met uitzicht op vast, 25 vakantiedagen naar rato en de mogelijkheid tot het opbouwen van spaaruren
- Collectieve verzekering voor zorg- en inkomen en een pensioenregeling
- Een goede interne opleiding en actief coaching traject
- Een warme en open werksfeer in een professionele werkomgeving
- Een contract van 4 uur per dag, waarbij je de ene week in de ochtend werkt en de andere week in de middag via een vooraf bekend gemaakt rooster
- Sfeervol kantoor met dakterras
- Werken aan jouw vitaliteit met DAS vitaal, door onze fitnessruimte, stoelmassages en fysiotherapie