Medewerker Burgerzaken Backoffice

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Medewerker Burgerzaken Backoffice

29 januari 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Medewerker burgerzaken backoffice

Weet jij van de hoed en de rand als het gaat om dat wat op Burgerzaken bij een gemeente moet gebeuren? Ben je nauwkeurig, proactief en dienstverlenend? Dan verwelkomen wij jou graag als nieuwe collega bij de gemeente Gooise Meren.

Functieprofiel

Wat je doet

  • Je verwerkt aangiften van verhuizing, emigraties en ondersteunt bij de adresonderzoeken.
  • Je bent de vraagbaak voor de loketmedewerkers over producten, regelingen en procedures.
  • Je voert de loketfunctie uit voor de backoffice waar je eerste lijn aanvragen doet voor (her)vestiging, verzoeken correcties/aanvullingen BRP, verzoeken naturalisatie en de minder complexe verzoeken voor de burgerlijke stand.
  • Je toetst en beoordeelt aanvragen in de backoffice en je adviseert over de toekenning ervan.
  • Je verzorgt de administratief procedurele afhandeling zoals de mail, het zaaksysteem en beantwoordt de telefoon.
  • Je signaleert proactief eventuele knelpunten en doet daar verbetervoorstellen voor.