Medewerker
Functieomschrijving
Als medewerker van het Cashr Direct Sales & Support vervul je een dubbelrol in de gebieden Sales en Support. Je bent verantwoordelijk voor je eigen klantportefeuille met zowel nieuwe als bestaande klanten.
Bedrijf
Cashr wordt ontwikkeld door Reeleezee, producent van online SAAS (software as a service) oplossingen op financieel gebied. Het assortiment bestaat onder andere uit toepassingen voor boekhouden, facturatie, urenregistratie en kassaregistratie. Reeleezee is een Nederlands bedrijf met tevens vestigingen in India en Turkije.
Cashr
In het najaar van 2013 is Cashr gelanceerd: een app waarmee iedere tablet of smartphone kan worden ingezet als een volwaardige kassa. Het systeem is volledig schaalbaar waarbij het aantal mobile devices, bonprinters, kassalades enz. kan worden afgestemd op de behoeften van de ondernemer. Cashr is geschikt voor vele branches, waaronder horeca, detailhandel, schoonheidssalons, marktkramen en taxibedrijven. Voor een impressie van Cashr download je de app gratis uit de Apple AppStore of uit Google Play.
Functieomschrijving
Als medewerker van het Cashr Direct Sales & Support vervul je een dubbelrol in de gebieden sales en support. Je bent verantwoordelijk voor je eigen klantportefeuille met zowel nieuwe als bestaande klanten. Voor nieuwe klanten bestaat jouw service vooral uit het adviseren over de mogelijkheden van het systeem. Je stelt offertes op, ziet erop toe dat bestelde goederen op tijd worden uitgeleverd en plant installatie-afspraken in met onze monteurs. Je hebt een commerciële instelling en houdt ervan je eigen resultaten maand na maand te overtreffen. Bestaande klanten kunnen altijd bij jou terecht met functionele vragen over het systeem. Je noteert wensen van jouw klanten nauwkeurig en doet grondig onderzoek als een probleem wordt gemeld. Zowel wensen als problemen rapporteer je aan de product manager. Per maand ben je één weekenddag thuis telefonisch bereikbaar voor vragen van klanten.
Functie-eisen
- MBO+ / HBO werk- en denkniveau
- Commerciële drive
- Affiniteit met apps en mobile devices
- Communicatief sterk
- Ervaring met telefonisch klantcontact
- Flexibele en coöperatieve houding naar andere teamleden
- Servicegericht en enthousiast
- Uitstekend Nederlands
- Ervaring met kassasystemen is een pre
Wij bieden