Manager Klantenservice
Functieomschrijving
klant centraal – operational excellence – coaching on the job
Functieomschrijving
In deze uitdagende rol geef je leiding aan de afdelingen die direct contact hebben met onze klanten (ca. 15 FTE). Het betreft de afdeling aftersales en de commerciële binnendienst, die beiden voor de verschillende divisies werken. De komende paar jaar zal in het teken staan van implementatie van een nieuwe commerciële visie. Dat zal veel sturing van jou vragen; daarin neem jij het initiatief.
Cotap is als groeiende en toekomstgerichte organisatie continu op zoek is naar verbetering. Als leidinggevende ben jij gefocust op onze klant en op de toekomst. Vanuit Operational Excellence spelen digitalisering en webshopverkopen een belangrijke rol. Je geeft kaders aan, stuurt op feiten en het behalen van doelstellingen, bewaakt kwaliteit en speelt in op actuele ontwikkelingen. Je bent continu gericht op verbetering en vertaalt beleid en uitgangspunten naar concrete werkwijzen, strakke processen en heldere doelstellingen. Onder jouw leiding wordt de organisatie effectief en efficiënt ingericht, stuur je op kpi’s en bewaak je de commerciële belangen. Bij alles stel je in je functie de klant centraal en traint en coacht de medewerkers hierin.