Manager Frontoffice & Reserveringen

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Manager Frontoffice & Reserveringen

Vacatures 0

Functieomschrijving

 

Manager frontoffice & reserveringen

(38 uur per week | Wassenaar)

De functie
Met veel enthousiasme geef jij leiding aan het team en is het voor jou van zelfsprekend dat alles tot in de puntjes geregeld is. Je bent ondernemend, flexibel en gaat graag uitdagingen aan. Gastgericht en behulpzaam help je onze gasten en zorg je samen met jouw team ervoor dat zij met een glimlach hun vakantie starten en met een mooie herinnering weer naar huis gaan.

Jouw taken

  • Het meewerkend aansturen van de frontoffice afdelingen (verblijfsreceptie, kassa attractiepark, kassa Tikibad en housekeeping) en de afdeling reserveringen.
  • Instrueert, coacht en motiveert de medewerkers en stagiaires en houdt functionerings- beoordelings- en selectiegesprekken.
  • Draagt zorg voor een optimaal werkklimaat, open communicatie en betrokkenheid binnen het team.
  • Zorgt voor inhoudelijk begeleiden van medewerkers (meeluisteren, geven van inhoudelijk tips) voor het professionaliseren en optimaliseren van de dienstverlening.
  • Zorgt i.s.m. medewerkers voor het afhandelen van klachten op correcte en gastvriendelijke wijze.
  • Meldt uit te voeren werkzaamheden aan diverse facilitaire diensten en schoonmaakbedrijven en werkt met hen samen voor een optimale gastbeleving.
  • Onderhoudt contact met diverse Engelse verhuurorganisaties op het park over lopende zaken.
  • Werkt mee in de uitvoering, ook in de avonden en het weekend.
  • Goede samenwerking optimaliseren met andere afdelingen