Manager Dienstverlening, Klachten & Burgercommunicatie
Functieomschrijving
Kan jij het beste in je medewerkers naar boven en je tegelijkertijd focussen op het behalen van je doelstellingen? Lees dan verder!
WO | Maximaal €5984 | Schaal 13 | Regulier | Vast | 36 uur
Wat ga je doen?
Als manager Dienstverlening, Klachten & Burgercommunicatie geef je op een inspirerende wijze integraal leiding aan een afdeling van 18 tot 25 medewerkers en geef je richting aan de afdeling op tactisch niveau om te komen tot realisatie van de doelstellingen welke met de directie zijn overeengekomen. Bij deze afdeling kan jij als manager een verbeteringsslag maken m.b.t. de dienstverlening en communicatie naar de burger. Je richt je eigen organisatieonderdeel in met alle daarbij behorende processen, procedures en systemen en je voert het P-beleid uit.
Als integraal manager ben jij resultaatverantwoordelijk voor je afdeling en stimuleer jij je medewerkers het beste uit zichzelf te halen en zich te blijven ontwikkelen ten behoeve van onze klant, de burger. Dit doe je o.a. door middel van het opstellen en uitvoeren van jaarplannen en resultaat – en ontwikkelafspraken. Zorg jij samen met je team voor een afname van vragen en klachten door goede dienstverlening en communicatie?