Locatiecoördinator
Functieomschrijving
Locatiecoördinator
Locatiecoördinator:
Als locatiecoördinator (m/v) ben je verantwoordelijk voor één van onze vakantiebestemmingen in Italië.
Op deze bestemmingen werk je samen in een team van 6 tot 15 personen waar jij leiding aan geeft. Samen met het team zorg je er voor dat je gasten een onvergetelijke vakantie hebben. Al onze bestemmingen zijn campings waar jij en je gasten in tenten verblijven.
De Locatiecoördinator is kort gezegd de regelneef van het geheel. Je zorgt voor de dagelijkse gang van zaken, je stuurt het team aan, je onderhoudt contact met de gasten, lokale partners, touroperators en kantoor. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en je weet je enthousiasme over te brengen op zowel de gasten als de begeleiders. Je bent 7 dagen per week verantwoordelijk voor de gang van zaken op jouw locatie.
Je taken verschillen per locatie, aangezien elke locatie als ook de activiteiten die we daar ontplooien uniek zijn. Zo exploiteren we in Levico een outdoorcenter en verzorgen we de campinganimatie, in Bracciano hebben we bijvoorbeeld een singlereis en verzorgen we de verkoop van activiteiten voor de hele camping en in Cecina hebben we alleen een 1-ouderreis. Om alle deelactiviteiten in goede banen te leiden, krijg je de beschikking over voldoende medewerkers om je te ondersteunen en om taken aan te delegeren, zodat je de locatie tot een succes kan maken.
Om ervoor te zorgen dat je goed beslagen ten ijs komt, zal je voor het seizoen start een tweetal trainingen en workshops volgen om je voor te bereiden op het seizoen. Verder zal je gedurende de voorbereidingsweek en de eerste week worden bijgestaan door een oud-locatiemanager om je verder op weg te helpen. Afhankelijk van de locatie zal je 7 tot 9 weken op de locatie verblijven tussen eind juni en begin september en eind augustus.
Je verantwoordelijkheden:
– Je bent het contact- en vertrouwenspersoon voor de gasten;
– Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en uitvoering van de vakantie;
– Je bent verantwoordelijk voor de verkoop en planning van activiteiten;
– Het motiveren, aansturen en begeleiden van je team;
– Je bent de contactpersoon voor onze lokale contacten;
– Je bent de schakel tussen het hoofdkantoor en je locatie;
– Het bijhouden van administratie en budgetbewaking;
– Je bent de troubleshooter voor je locatie.
Wij bieden jou:
– Een uitdagende en afwisselende baan in een schitterende werkomgeving;
– Een vergoeding van ongeveer 40 euro per dag;
– Kost en inwoning;
– Bedrijfskleding;
– Reis- en verblijfskosten;
– Gratis deelname aan activiteiten;
– Een reisverzekering via Europeesche verzekeringen.
Vereisten/Kenmerken van de locatiecoördinator:
– Tussen 25 en 40 jaar oud;
– In bezit van rijbewijs B;
– Gastvrij;
– Sociaal en communicatief vaardig;
– Een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
– Organisatorisch vermogen en leidinggevende capaciteiten;
– Bij voorkeur beschikbaar van eind juni tot eind augustus;
– Minimaal HBO werk- en denkniveau;
– Ervaren met Windows en Office;
– Vloeiend Nederlands in woord en geschrift en goed Engels in woord;
– Kennis van Italië en beheersing van de taal is een pré;
– Bij voorkeur in bezit van een BHV en/of EHBO diploma.