Als klantenservice medewerker ben jij de oren en stem van KLM. Je helpt reizigers telefonisch met hun vragen over boekingen, vluchten, bagage, upgrades, ons Flying Blue loyaliteitsprogramma of speciale verzoeken (‘Hoeveel bowlingballen mag ik inchecken?’ –> True story!). Voor elk probleem vind jij snel een passende oplossing, waar mogelijk zet je net dat extra stapje om de verwachting van passagiers te overtreffen.
Our offer (you can’t refuse)
- Een salaris van € 2.025 bruto per maand op basis van 40 uur per week.
- Een contract van 7 maanden met uitzicht op een langdurige samenwerking.
- Een onregelmatigheidstoeslag en reiskostenvergoeding.
- Aanvullende trainingen en de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen.
- De mogelijkheid om een aantal dagen per week thuis te werken (de vraag is of je dat wilt met zulke collega’s ;). Verder kun je werken op ons kantoor in Amsterdam of Enschede.
- Een vakantie-uitkering, korting op je ziektekostenverzekering, pensioenplan en IPB-vluchten na een dienstverband van één jaar.
- Sociale evenementen (als de situatie rondom COVID19 dit toelaat) zoals een jaarlijks kerstfeest, de befaamde Cygnific BBQ’s en elke drie maanden een vrijmibo XXL.