Klantenservicemedewerker voor DigiD
Functieomschrijving
Onze opdrachtgever is een overheidsinstelling die als doel heeft de elektronische dienstverlening tussen overheden en burgers en tussen overheden te verbeteren. In deze functie sta jij dagelijks klanten te woord en beantwoord jij vragen over het gebruik van diverse websites. Dit doe je op een professionele en klantvriendelijke manier.
In deze functie heb jij veel met vertrouwelijke gegevens te maken en is het dus van groot belang dat jij hier op een discrete en zorgvuldige manier mee om gaat. Als klantenservicemedewerker zie jij uitdaging in het zo goed mogelijk helpen van jouw klanten en werk je elke dag aan het behalen van de hoogst mogelijke klanttevredenheid.
Wanneer je bij ons aan de slag gaat wordt er een VOG verklaring aangevraagd. Indien je denkt dat dit een probleem is, geef dit dan vooraf aan!
Functie-eisen
- Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
- Je hebt een dienstverlenende instelling;
- Je bent beschikbaar voor minimaal 20 tot maximaal 40 uur per week;
- Je bent flexibel beschikbaar binnen de openingstijden; maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 22.00 uur;
- Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
- Je beheerst de Engelse taal goed in woord;
- Jij kunt de training van 22-7 t/m 26-7 volledig bijwonen.