Klantenservicemedewerker
Functieomschrijving
Mijn 123inkt.nl
Veilig betalen via:
Wij zijn aangesloten bij:
Wij versturen met:
Kom werken als klantenservicemedewerker bij 123inkt.nl in Almere!
Wil jij je klantenservice-ervaring inzetten bij één van de succesvolste webwinkels van Nederland? Kom werken bij 123inkt.nl in onze nieuwste vestiging in Almere! Ons klantenserviceteam kan jouw hulp goed gebruiken.
Wat ga jij doen?
Als klantenservicemedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. En dat zijn er ondertussen al meer dan 2,5 miljoen! Je kunt je wel voorstellen dat zij de meest uiteenlopende vragen stellen. Aan jou de uitdaging om elke vraag naar tevredenheid te beantwoorden. Dit doe je telefonisch, per e-mail en via de chat. De vragen die je krijgt zijn zowel afkomstig van particulieren als van zakelijke klanten.
Elk gesprek dat je voert is anders. De ene klant help je met een factuur. De volgende klant heeft extra hulp nodig bij het installeren van zijn nieuwe toner. Weer een andere klant is op zoek naar een bijzonder soort fotopapier. Jij gaat navragen of wij dit kunnen leveren, zodat ook deze klant geholpen kan worden. Pas als elke klant tevreden is, ben jij dat ook!
Natuurlijk gooien we je niet meteen in het diepe. Je (senior) collega’s van het klantenserviceteam staan altijd klaar om je op weg te helpen. In onze producttrainingen leer je direct alles wat je moet weten over printers. Ook op communicatievlak zorgen we ervoor dat je jezelf kunt blijven verbeteren. Zo kan ook jij doorgroeien naar medior of zelfs senior klantenservicemedewerker bij 123inkt.nl.
Onze vestiging in Almere is nieuw en wij zijn op zoek naar toppers die ons team hier komen versterken. Voel jij je aangesproken in deze vacature? Wacht dan niet langer en solliciteer!
Wat vragen wij?
- Je bent fulltime beschikbaar (40 uur per week);
- Ervaring als klantenservice- of callcentermedewerker is een pre;
- Je beschikt ten minste over mbo werk- en denkniveau;
- Je beschikt over uitstekende communicatieve en luistervaardigheden;
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Je hebt kennis van MS Office / Outlook;
- Je woont in de omgeving van Almere (maximaal 30 minuten reistijd);
- En natuurlijk ben je (klant)vriendelijk en behulpzaam!
- Uitstekend salaris;
- Een fulltime baan bij een snelgroeiend bedrijf;
- De mogelijkheid om door te groeien van trainee naar junior, medior of zelfs senior van de afdeling;
- Product- en communicatietrainingen;
- Mogelijkheden voor reiskostenvergoeding;
- Flexibele werktijden: in overleg starten tussen 08.00 uur en 09.00 uur ’s ochtends;
- Een gezellige werkomgeving met de leukste collega’s!
Zo kennen je toekomstige collega’s hun bedrijf:
123inkt.nl is een bedrijf met veel jonge en ambitieuze medewerkers en een bijzondere bedrijfscultuur. Ons team van meer dan 350 mensen werkt hard om onze leidende positie te behouden en te verstevigen. Je voelt je bij ons snel op je gemak, want de werksfeer binnen het team van 123inkt.nl is toegankelijk en informeel. We maken regelmatig tijd vrij voor gezellige borrels en uitjes.
Zo kennen onze klanten ons bedrijf:
Al onze klanten, dat zijn er nogal wat. Want 123inkt.nl is met ruim 2,5 miljoen klanten marktleider als het gaat om de online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Het gaat dan zowel om particulieren als (grote en kleine) bedrijven. 123inkt.nl heeft het grootste assortiment printer supplies op voorraad en een enorm snelle levering. Onze klanten krijgen de allerbeste service en de voordeligste prijzen, dat dit gewaardeerd wordt blijkt wel uit de beoordelingen die wij jaarlijks van hen ontvangen tijdens de Nationale Thuiswinkel Awards. Dit is het resultaat van een beleid waarbij customer service centraal staat bij alles wat we ondernemen.
Sinds de start van onze webwinkel in 2000 groeiden we explosief. We mogen ons één van de succesvolste webwinkels van Nederland noemen. Maar we zitten niet stil en zoeken constant naar vernieuwing en verbetering. Daar kunnen we jouw hulp en deskundigheid maar al te goed bij gebruiken!