Klantenservice via telefoon

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Professionele telefonische ondersteuning voor klantenservice

Even bellen naar de klantenservice blijft toch handig als je een korte vraag hebt of iemand persoonlijk wilt spreken. Ondanks de toename van het aantal klantcontacten via e-mail, Whatsapp, Facebook, Twitter en LinkedIn vinden veel mensen het toch fijn om iemand te spreken.

Indien u overweegt om de klantenservice via de telefoon uit te besteden, dan kunnen wij daar zeker wat in betekenen. We brengen u in contact met voordelige callcenters die u vrijblijvend een offerte kunnen doen toekomen. Op basis van deze offertes kunt u besluiten om met een of meer callcenters in zee te gaan. Dit bespaart u tijd en geld. Uw telefoontjes komen voortaan binnen bij een professionele organisatie.

Klantenservice Telefoon UitbestedenBij het beantwoorden van telefoontjes zijn er verschillende kostenmodellen van toepassing. U kunt per uur betalen, per telefoongesprek of u sluit een contract af waarbij u een vast bedrag betaalt voor een maximum aantal telefoontjes per maand. Welk prijsmodel het meest aantrekkelijk is hangt af van uw bedrijfsmodel.

 

 

 

 

Wilt u het beantwoorden van telefoontjes uitbesteden? Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Sinds 2007 hebben we verschillende Nederlandse en Belgische met succes in contact gebracht met voordelige callcenter voor het afhandelen van telefoongesprekken.