Klantenservice & Support Medewerker
Functieomschrijving
Wij zijn op zoek naar een klantenservice / support medewerker!
Je beantwoordt vragen van klanten en verzorgt de afhandeling van servicemeldingen en supportverzoeken. Je bent aanspreekpunt voor onze klanten bij storingen of onverwachte problemen. Al gelang kennis en ervaring kan je ook op afstand ondersteuning bieden aan onze installateurs en verkoopadviseurs.
Het is een uitdagende functie waarbij diverse aspecten bijeenkomen, zoals (commercieel) klantcontact, technische ondersteuning, planning en logistiek.
Het betreft een functie voor minimaal 32 uur, de werktijden liggen in de regel tussen 8.00 en 17.00 uur.
Functie-eisen
Wie zoeken wij?
Enthousiaste en leergierige medewerker met voldoende technisch vermogen om (service-) meldingen van klanten snel te analyseren en vervolgens op efficiënte wijze een effectieve oplossing te bieden. Gezien de vele contacten met onze klanten en collegas zijn goede contactuele vaardigheden evenals een servicegerichte en commerciële instelling van groot belang.