Functieomschrijving
Zorgen dat de Ziggo klant optimaal plezier beleeft aan het Ziggo TV en Internet pakket. Jij bent de klantenservice van Ziggo. Een klant belt jou op en jij zorgt voor optimaal gebruik van het Ziggo pakket. Of nu de kabels in de knoop zitten, de batterijen van de afstandsbediening leeg zijn of het installeren van digitale televisie niet lukt, jij bent voor de bellers de held! En daar mag je trots op zijn, dat zijn jouw collega’s ook. Samen vier je successen, lach je om flaters en kun je even brommen als het niet gaat zoals jij wilt. #peopleofTP
Jouw werkdag?Zodra je bent geïnstalleerd met een kop koffie en je headset goed zit, gaat de telefoon al. Iemand heeft een held nodig. It’s up to you. Het eerste telefoontje is spannend. Jij kunt het. De klant vertelt… Jij luistert en neemt op het juiste moment het gesprek over. De klant voelt zich gehoord en jij kunt doen waar je voor gekomen bent. Het verschil maken. Jouw snelle analyse: niet alle tv-zenders zijn beschikbaar. Dus doorloop je het stappenplan samen met de klant. Opgelost. HELD. Jij hebt er zojuist voor gezorgd dat Henk vanavond gewoon met zijn vrienden via Ziggo Sport een Formule 1 wedstrijd kan kijken. Biertje, snack erbij, benen omhoog of juist op ’t puntje van de stoel als Mighty Max Verstappen de finishvlag nadert. Jij wenst Henk veel plezier en vraagt nog even of Henk een partner heeft die niet van Formule 1 houdt. Als dat het geval is, kun jij hem de Ziggo Extra Mediabox voorstellen. Kan zijn partner tegelijkertijd op de andere TV, mobiel of tablet lekker een favoriete serie bekijken. Ben jij weer de held. Voor Henk en partner, Ziggo en jezelf natuurlijk. Want jou geven we een bonus omdat jij die salestarget hebt gehaald.