Klantenservice medewerker VGZ Tilburg

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Klantenservice medewerker VGZ Tilburg

12 juli 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Stel je voor: je dag begint met een lekker kopje koffie, je start je systemen op en kletst even bij met je collega’s. De klanten bellen met veelzijdige vragen. Van vragen over betalingen, verzekeringspakketten, vergoeding, maar ook praktische vragen over de online-omgeving van VGZ. Jouw taak is het om de klant op een persoonlijke manier van een juist en volledig antwoord te voorzien. Daarnaast ben je ook een luisterend oor voor de klant; vaak willen zij hun verhaal graag even kwijt. Je denkt met de klant mee en bent alert op de verschillende oplossingen; denk aan gespreid betalen of een ander verzekeringspakket. Jij zorgt ervoor dat de klant maar ??n keer hoeft te bellen en ophangt met een goed gevoel over de dienstverlening, ook al was het antwoord niet wat de klant had gehoopt.
Je wordt voorzien van een systeem waarin je alle antwoorden kan vinden en bovendien het gesprek na afloop in het kort kan vastleggen. Altijd fijn als de volgende collega in ??n oogopslag kan zien wat jij hebt gedaan, of als jij weet wat de voorgaande collega met de klant heeft besproken!
Vind jij dat bepaalde processen beter kunnen of het systeem handiger kan worden ingericht? Jouw inbreng is van harte welkom!

Functie-eisen

  • Je hebt minimaal MBO4 werk- en denk niveau;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in klantcontact en klantenserviceprocessen
  • Je bent betrokken, stressbestendig en initiatiefrijk. Daarnaast heb je goede communicatieve- en sociale vaardigheden, maar vooral affiniteit met beleid en klantcontact.
  • Je bent bereid om na aanname eerst de vereiste Wft- Zorg opleiding te volgen en te halen;
  • Je bent bij de start van de klassikale/beltraining gedurende 3 weken fulltime (38 uur per week) beschikbaar om de training te volgen;
  • Zoals aangegeven staat een goede balans tussen werk en priv? hoog in het vaandel. Om ieders wensen tegemoet te komen, vragen wij om twee avonden per week als beschikbaarheid aan te geven. In principe word je hiervan maar ??n avond ingepland, tenzij meer avondwerk vanuit jouw kant gewenst is. Voor de zaterdag vragen wij om ten minste ??n zaterdag per maand beschikbaar te zijn. Hier wordt een roulatieschema voor opgesteld, zodat jij weet waar je aan toe bent.