Klantenservice Medewerker Thuiswerken
Functieomschrijving
Contactpersoon
Functie-inhoud
Op kantoor start je met het ophalen van de laptop, de training en het inwerken tot je ervaren genoeg bent om vanuit huis te werken. Je komt een kwartier voor tijd binnen, zodat je nog even over het weekend kan kletsen met collega’s onder het genot van een cappuccino of een kopje thee. Wanneer je inlogt krijg je al direct binnenkomende telefoongesprekken. De meest voorkomende vragen zijn factuurvragen, contractvragen, abonnementsvragen en vragen over storingen. Ieder gesprek is weer totaal anders, dat maakt het werk als klantenservice medewerker afwisselend. In de pauze kun je uitgebreid lunchen en een potje tafeltennissen. Je sluit de dag af met een laatste call en kijkt natuurlijk nog even of je je targets hebt gehaald. Je wilt natuurlijk de bonussen niet mislopen!
Openingstijden: 08:00 tot 20:00 (doordeweeks) en 09:00 tot 17:30 (zaterdag)
Thuiswerken
Je start met een 3-weekse doorbetaalde training+nesting bij ons op kantoor. Dit is zowel fulltime overdag mogelijk, als in de avond van 17:30 tot 21:00u. Na deze periode start je als volwaardig klantenservice medewerker bij ons op kantoor. Het is persoonsafhankelijk wanneer je vanuit huis mag werken. Over het algemeen is dit binnen 1 tot 6 maanden. Omdat je in het begin vanaf ons kantoor in Capelle a/d IJssel werkt, is het belangrijk dat je op een redelijke reisafstand woont vanaf Capelle(denk hierbij aan +/- 40 km). Om thuis te kunnen werken, stellen wij jou een laptop en headset ter beschikking en heb jij een bekabelde breedband internetverbinding van minimaal 2 MB nodig. Daarnaast heb je thuis de mogelijkheid om op een verantwoord ingerichte, rustige werkplek te kunnen werken.