Functieomschrijving
Altijd op zoek naar de WOW voor jou!
Veerkracht heb je nodig. Net als enthousiasme om klanten van MediaMarkt te helpen met vragen over bestellingen, reparaties of voorraad. Om goed voor de dag te komen als eerste aanspreekpunt voor de klanten van MediaMarkt krijg je eerst een week fulltime training en kun je daarna flexibel aan de slag. Je denkt mee met de klant en overtreft zijn verwachtingen. Dat is wat we doen, #peopleofTP.
Hoe dan?Door je op te stellen als de steun en toeverlaat van de klanten die aan MediaMarkt hun goederen toevertrouwen. Jouw kennis en ervaring op het gebied van elektronica helpen om je werk goed te kunnen doen. Het probleem waar een klant mee belt, is voor jou een uitdaging. En omdat je goed bent in de juiste woorden kiezen, weet de klant altijd dat jij met een goede oplossing komt.
De scanversie van de job
- Je maakt klanten blij door proactief mee te denken
- En registreert het gesprek in verschillende systemen
- Natuurlijk blijf je luisteren terwijl je aan het multitasken bent
Wie is onze klantenservice medewerker MediaMarkt?Een vriendelijke, open klantprofessional die zin heeft om klanten blij te maken. Iemand die service hoog in het vaandel heeft. Een helikopterview houdt over het gehele proces. Iemand die niet zomaar in de stress schiet, je bent toch niet gek?