Klantenservice medewerker KPN

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Klantenservice medewerker KPN

12 juli 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Het beantwoorden van allerlei vragen van de KPN klanten. Dit kan gaan over mobiele diensten, vaste diensten of facturen. Ofwel, je weet nooit van te voren wat je staat te wachten! Bovendien bied je ook een stukje service plus, zoals wij dat noemen. Je bespreekt de mogelijkheden van KPN met de klant, nadat je de klant hebt geholpen met zijn of haar vraag, natuurlijk!

Jouw werkdag bestaat uit een goede mix van klantcontact, service en commercie. Weet jij het luisterend oor te zijn en het juiste advies te geven?? Lees dan snel verder voor meer informatie!

Functie-eisen

  Jij wordt enthousiast bij het lezen van deze quotes:

  • ”  We hebben een gezellig team, wat het elke keer leuk maakt om naar werk te gaan.”
  • ” De teamleider is erg motiverend en laat je niet slecht voelen over een mindere dag.”
  • ” Het werken bij Webhelp bevalt me heel erg goed! We doen het samen!”
  • ” Work hard play hard.”
  • ” Hi?rarchie merk je niet binnen Webhelp, iedereen is er voor iedereen.”
  • ” Ik heb mijzelf hier echt kunnen ontwikkelen omdat ik goed gecoacht wordt.”
  • ” Je krijgt hier de kans om het beste uit jezelf te halen.”