Klantenservice medewerker KPN advies & behoud afdeling

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Klantenservice medewerker KPN advies & behoud afdeling

12 juli 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Klanten bellen jou op om hun huidige diensten op te zeggen. Het is dan aan jou om middels een persoonlijk gesprek deze klant te adviseren en te behouden.

Een opzegging wordt vaak gedaan vanuit financi?le beweegredenen , en deze klant weet niet welke mogelijkheden er binnen KPN zijn. Hoe mooi is het dan, dat jij de klant een geweldig tegenaanbod kan doen die ook echt past bij zijn of haar individuele behoeften!

Elke klant krijgt dus zijn eigen Topdeal !!!

Functie-eisen

Spreekt deze vacature jou aan?
Kun jij goed omgaan met computers?
Is jouw Nederlands goed tot uitstekend in taal en geschrift?
Kun jij een fulltime betaalde training volgen van 14 werkdagen?

En ben je minimaal beschikbaar voor 24 uur per week?