Functieomschrijving
Volg NLLimburg.nl op Social Media
nllimburg.nlKlantenservice medewerker koffiespecialist Maastricht
Provincie Limburg Plaats Maastricht Type UnknownJouw baanAls klantcontact medewerker voor een bekend internationaal koffiemerk weet jij dat koffieserious businessis.
Jouw baanAls klantcontact medewerker voor een bekend internationaal koffiemerk weet jij dat koffieserious businessis. Jij bent altijd klant- en servicegericht en doet je best om de klant van volledige informatie te voorzien. Daarnaast neem jij ook de rol van ambassadeur op je; jij bent tenslotte het visitekaartje van zowel het callcenter als het merk waar jij voor gebeld wordt! Ben jij tot slot wel te porren voor een functie in een relaxte werkomgeving waar je ook nog eens kan genieten van aantrekkelijke toeslagen? Lees dan snel verder en solliciteer direct!UitzendbureauUitzendbureau Manpower zoekt voor een nieuw callcenter in Maastricht meerdere klantenservice medewerkers. Wat je dan precies gaat doen?InIn deze klantgerichte rol word je een echte ambassadeur van de customer service en ben je aanspreekpunt voor klanten, zowel particulier als zakelijk. In deze rol hang je niet alleen maar aan de telefoon, maar sta je ook via e-mail en social media in contact met de klant. Hierdoor zorg jij voor een onvergetelijke klantervaring! Jouw concrete taken zijn:Behandelen van inkomende mails met verschillende soorten vragen: van technische vragen tot het registreren van nieuwe leden, bestellingen en vragen over facturatie, etc. Actief bellen van nieuwe en bestaande klanten Zoeken naar een geschikte oplossing samen met de klantActief luisteren en de vraag achter de vraag naar voren brengenAdministratief verwerken van gesprekken in het systeemWat maakt deze uitdagende baan bij een onderscheidend callcenter zo interessant?0,19 per kmFunctie metflexibele werktijdenInspirerende werkomgevingmét luxe Nespresso-apparaat en vers fruit Jouw werkplekOnze opdrachtgever is een nieuw callcenter in Maastricht. Het bedrijf is in België in 2009 opgericht en is sinds dit jaar ook in Maastricht gevestigd. De nieuwe locatie heeft plek voor in totaal 150 collega’s. Vanuit de locatie in Maastricht worden meerdere klanten bediend, maar jij zal in deze functie specifiek voor een internationaal koffiemerk werken. De eerste weken vindt er een opleidingstraject plaats in Maastricht, waardoor jij je snel thuis zal voelen en zowel het bedrijf als jouw nieuwe collega’s goed kan leren kennen. Meer informatie over het bedrijf, waaronder de naam, geven wij in een later stadium van de sollicitatieprocedure.Waarom Manpower?NaastNaast een vliegensvlugge reactie van maximaal 48 uur, krijg je dankzij de samenwerking tussen Manpower en de opdrachtgever toegang tot E-learningsplatform Studytube en bouw je na 6 maanden pensioen op via Manpower.WerktijdenJouw werktijden zijn flexibel in te delen: je kunt van maandag tot en met zondag tussen 7.00 en 23.00 uur aan de slag. Hierdoor kun jij makkelijk je diensten inplannen! Voor het werken op onregelmatige dagen en tijden, waaronder werken in het weekend, ontvang je eenextra toeslag die kan oplopen tot 100%!DeDe insteek is dat je minimaal 32 uur per week werkt.Let op: op 18 juli en 25 juli zijn er twee informatiedagen gepland van 09.00 tot ongeveer 13.00 waarin jij alle nodige informatie ontvangt ove rhet bedrijf en deze functie! Jouw profielSpreekt deze baan jou helemaal aan? Kijk snel of jij in aanmerking kan komen! Jij:hebt bij voorkeur enige ervaring met klantcontact, bijvoorbeeld door werk in de horeca of als callcenter medewerker, klantenservice medewerker, klantcontact medewerker of customer service medewerkerhebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschriftbent handig met de computer en kent de weg in de wereld van social mediahebt affiniteit met koffie!bentbent minimaal 20 uur per week beschikbaarbent tijdens de inwerkperiode van 3 weken fulltime beschikbaarwoont bij voorkeur in (de buurt van) Maastricht, bijvoorbeeld in Sittard, Heerlen of GeleenHet allerbelangrijkste is dat jij klanten vriendelijk te woord staat en graag nét dat stapje extra doet om de klant tevreden te maken of te houden. Wanneer jij met iemand praat of hem/haar informeert, kan de ander niet anders dan net zo enthousiast worden als jij: een gave die niet iedereen heeft!StartdatumStartdatum vacatureIn deze functie start je op 29 juli 2019. Reageer vandaag nog om kans te maken op een nieuwe baan!HoeHoe nu verder in het sollicitatieproces?JeJe kan online solliciteren via de button:?solliciteersolliciteer direct?