Functieomschrijving
Zoals ook in de titel vermeld staat, zijn wij op zoek naar klantenservice medewerkers voor de klantenservice van Beter Horen. Beter Horen is al ruim 100 jaar dé hoorspecialist van Nederland en biedt hooroplossingen aan voor iedereen. Beter Horen heeft door heel het land vestigingen zitten, zo is er voor iedereen die geïnteresseerd is in advies over hoortoestellen of in het afnemen van een gratis gehoortest altijd een Beter Horen vestiging in de buurt.
HET TEAM DAT OP JOU WACHT:
We hebben bij ContactCare meer dan honderd gedreven collega’s. Je komt te werken in een team dat bestaat uit 15 Klantenservice Medewerkers die variëren in achtergrond en ervaring, maar gemeen hebben dat ze super klant- en servicegericht en communicatief erg sterk zijn. Samenwerking en collegialiteit vinden we belangrijk en successen worden gevierd.
Functie-eisen
NAAR WIE ZIJN WE OP ZOEK?
- Je vindt het leuk om voor één klant te werken en een verlengstuk te worden van Beter Horen;
- Je vindt het leuk om telefonisch contact te hebben met klanten en bent hier sterk in;
- Als klantenservice medewerker vindt je dat klanttevredenheid, vriendelijkheid en resultaatgerichtheid hand in hand gaan;
- Je bent op zoek naar een functie voor minstens 24 uur in de week op doordeweekse dagen;
- Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Je hebt graag contact met klanten en ziet jezelf dat de komende jaren doen;
- Bij voorkeur heb je ervaring in een functie als Klantenservice Medewerker;