Klantenservice Medewerker
Functieomschrijving
- Onze producten
- Klantenservice medewerker minimaal 16 uur
Printenbind.nl groeit hard en deze groei betekent ook een toename in het aantal klanten met vragen, opmerkingen en soms ook helaas klachten. Ben jij de klantenservice duizendpoot die wij zoeken?
Hoe kan een dag op de klantenservice er uit zien?
Van 9 uur tot kwart over 9 ontbijten we gezellig met het hele team en beginnen we de dag goed. De klantenservice begint de dag met het checken of er nog opdrachten voor 10 uur zijn die een uitgebreide bestandcontrole moeten krijgen. Kloppen de marges van het bestand, valt er geen tekst weg, zijn er geen transparanties, etc? Dan kan het bestand worden goedgekeurd en is ‘ie klaar om te worden geprint. Daarna is het tijd om te bekijken welke emails voorrang hebben om te worden behandeld. Eerst de vraag behandelen met welke openingstijden wij hebben of eerst de klant helpen die last minute een foutje heeft ontdekt in haar bestand en vraagt of deze nog kan worden omgewisseld? Jij weet goed de prioriteiten te stellen. Tijdens het wegwerken van de emails gaat de telefoon over en komen er een paar chats binnen via onze website. Jij houdt het hoofd koel en probeert iedereen zo snel en efficiĆ«nt mogelijk te helpen. Ondertussen download je de bestanden die klanten via de email of bijvoorbeeld WeTransfer hebben gestuurd en dus handmatig in het systeem moeten worden gezet.
Voor je het weet is het al weer 1 uur en dus tijd om een half uurtje te lunchen en te relaxen. Wij hebben een keuken met oven, magnetron, tosti-apparaat en de mogelijkheid om een eitje o.i.d. te koken op een kookplaat. Lunch vergeten? No problem. Er is altijd wel een collega van wie je wat eten mag hebben (sharing is caring!)) en anders ligt station Sloterdijk om de hoek voor een snelle hap.
Na de pauze gaan we er met zijn allen nog een paar uurtjes voor. Om 14.00 uur meld jij de pakketjes aan die met de koerier mee gaan naar de pick-op points . Om 16.00 uur worden deze pakketjes namelijk afgehaald door de koerier en dit is tevens het tijdstip vanaf wanneer klanten hun bestelling kunnen ophalen bij onze locatie. Is er net om 15.45 iets misgegaan met een bestelling die om 16.00 klaar moest liggen? Dan neem jij z.s.m. contact op met de klant dat de bestelling iets later klaar ligt zodat de klant niet onnodig hoeft te wachten! De rest van de dag hou je goed je chat, email en telefoon in de gaten tot het weer 17.30 is en je wordt afgelost door een collega die de klantenservice overneemt.
Wie zoeken wij?
Onze ideale klantenservice medewerker is minimaal 16 uur per week beschikbaar. Dit mag verdeeld worden over meerdere dagen maar graag shifts vanaf minimaal 4 uur. Je hebt een goede bereikbaarheid met de omgeving Sloterdijk; dit kan zijn met de fiets, auto, OV, etc. Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, toont initiatief en het allerbelangrijkste: je bent klantvriendelijk. Je bent een echte teamplayer en klaar om te knallen in ons team!