Klantenservice medewerker
Wat ga je doen?
- Begeleiden en (digitaal) verwerken van orders;
- Multitasken tussen verschillende systemen;
- Het beantwoorden van vragen van klanten, bloemisten en bakkers via telefoon, mail, chat of het ticketsysteem;
- Problemen accuraat en snel oplossen;
- Het controleren van klantgegevens;
- Service en oplossingen op maat bieden en klanten een goed gevoel bezorgen.
*
Hoe doe je dit in de praktijk*
Met een team van collega’s voer je verschillende taken uit die in het teken staan van tevreden klanten en een topservice! De Manager Klantenservice zorgt voor een prettige afwisseling hierin. Eigen inbreng wordt zeer op prijs gesteld.
Wij bieden*
- Een goede, gezellig en informele werksfeer, waar ook tijd is om je collega’s beter te leren kennen;
- Veel afwisseling in werkzaamheden;
- Training / begeleiding on the job;
- Interne doorgroeimogelijkheden, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en initiatief;
- Salaris max € 2.200,- bruto bij fulltime afhankelijk van kennis en ervaring;
- 20% korting op onze producten (m.u.v. de cadeaubonnen);
- Een moderne werkomgeving;
- 24 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur);
- Vakantiegeld;
- Pensioenregeling;
- Gezellige vrijdagmiddagborrel (zodra het weer kan) en jaarlijks een afdelings- en organisatie uitje.