Klantenservice medewerker

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Klantenservice medewerker

10 juni 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Als je verantwoordelijk bent voor de klantenservice in een callcenter dan beantwoord je vragen per telefoon, email en/of per chat. Het antwoord op die vragen leer je tijdens de training die je (volledig betaald) van ons krijgt.

De pluspunten van een baan in de klantenservice.

  • Sociaal: Heel veel toffe collega’s
  • Financieel: Kleine pauzes doorbetaald
  • Zekerheid: je komt direct bij ons op de loonlijst
  • Reisafstand: super goed bereikbaar met het OV

Welke kwaliteiten breng jij mee?

  • Kunnen verplaatsen in de klant
  • Problemen echt willen oplossen
  • Hard werken, maar net zo veel plezier maken met je collega’s

Bovenstaande is belangrijk omdat iedere klant belt met zijn eigen vraag. En iedere klant mag als koning behandeld worden. Belangrijk is wel dat je oplet dat je niet uren aan de telefoon zit met een klant en dat je goed tot de kern van de vraag kunt komen. Maar ook dat leren wij aan jou tijdens de training en blijven we je leren tijdens je carrière bij Teleperformance.