Klantenservice mederweker | 2,300 p.m

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Klantenservice mederweker | 2,300 p.m

Vacatures 0

Functieomschrijving

Heb je altijd gelijk in een discussie?

Verisure is de marktleider in gemonitorde ‘slimme alarmsystemen’ voor meer dan 3 miljoen consumenten en kleine bedrijven. Het succes van het bedrijf wordt bepaald door de mensen die er werken en we investeren dan ook dagelijks in onze mensen. Als je werkt bij Verisure ben je onderdeel van een industrie leider van wereldklasse met een sterke ondernemersgeest.

Verisure is een groeiend bedrijf en we bouwen aan een getalenteerde en gepassioneerde organisatie in Nederland.

Functie

Kun jij gemakkelijk praten en heb jij een grote dosis overtuigingskracht? Vind jij het leuk om de uitdaging aan te gaan om een klant emotie om te buigen. Dan zijn wij opzoek naar jou!

Als Klantenservice medeweker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten die overwegen om te stoppen met hun abonnement. Dat laat jij natuurlijk niet gebeuren en dat is dan ook de uitdaging die jij graag aangaat. Jij bent enthousiast, hebt een open houding en bent commercieel ingesteld.

Jouw taken en verantwoordelijkheden

  • Het geluk terug brengen naar onze klanten.
  • Achterhaal de daadwerkelijke behoeftes van onze klanten door verdiepingsvragen te stellen en bevindingen terug te koppelen naar de klant;
  • Signaleert commerciële kansen in het belang van de klant en handelt daarnaar.
  • Inzetbaar voor andere belprojecten waarin jij je commerciële skills kan tonen.

Wie ben je?

  • Ervaring binnen een retentieafdeling, callcenter medewerker of klantenservice;
  • Klantgericht, met goede communicatieve vaardigheden, overtuigingskracht en uitstekende commerciële skills;
  • Resultaatgericht, enthousiast en creatief in je advies;
  • Zelfstandig en teamplayer;
  • Gedreven om onze klanten te binden en te behouden;
  • Communicatief sterk in zowel woord als schrift in Nederlands en Engels;

Als Klantenservice medewerker, dit team voert  van maandag tot zaterdag, dus werken in ploegendiensten is  vereist.

Als je nog vragen heb over de positie kan je contact opnemen met een van onze Talent Acquisition Specialist, Charity Goeloe 06 1559 8955.