Verbeter de communicatie met deskundige e-mailhulp
E-mail is een veel voorkomende manier om contact op te nemen met de klantenservice van een bedrijf. Vooral bij webshops is communicatie via e-mail niet alleen handig, maar vaak ook noodzakelijk indien foto’s of documenten meegestuurd dienen te worden.
Bij het uitbesteden van de klantenservice voor het verwerken van e-mailberichten is een gedegen training van de callcenter medewerkers uiterst belangrijk. Een goede klantenservice zorgt immers voor tevreden klanten en vervolgaankopen. Het uitbesteden van de klantenservice kan op verschillende manieren. Een basistraining kan bestaan uit het verkrijgen van kennis over uw organisatie, de producten en diensten en overige informatie zoals bezorgkosten, levertijden, openingstijden en klachtenafhandeling. Vaak is er al informatie beschikbaar over hoe e-mail berichten beantwoord dienen te worden. Deze kennis wordt overgedragen, maar vooral werken in de praktijk zal ervoor zorgen dat men steeds meer kennis en ervaring gaat opbouwen.
Men kan er ook voor kiezen om de callcenter medewerkers een tijd mee te laten kijken in het e-mail verwerkingssysteem om te zien hoe de collega’s in Nederland de e-mail berichten beantwoorden.
Wilt u de verwerking van e-mails uitbesteden? Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Sinds 2007 hebben we verschillende Nederlandse en Belgische met succes in contact gebracht met voordelige callcenters voor het verwerken van e-mailberichten.