Efficiënte klantenservice via livechat
Even snel chatten met de klantenservice van een bedrijf? Het komt steeds vaker voor! De meeste professionele webshops bieden een chatmogelijkheid. Het handige van het chatten is dat men direct met een medewerker in contact kan komen en de vragen kan stellen. Vaak wordt het gesprek nog gemaild, waardoor u de inhoud van het gesprek nog eens kunt nalezen. Er zijn verschillende leveranciers van zakelijke chatapplicaties in de markt. U kunt hierbij denken aan Zendesk, Zoho, MyLiveChat, Trengo, LiveChat, etc. Door de populariteit van chatten overwegen bedrijven steeds vaker om de klantenservice via chat uit te besteden.
De chatapplicaties bieden u als onderneming veel mogelijkheden om uw klanten efficiënt en effectief te helpen. Zo bieden steeds meer chatapplicaties de mogelijkheid om vanuit een app berichten te beantwoorden.
Wilt u de verwerking van chatberichten uitbesteden? Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Sinds 2007 hebben we verschillende Nederlandse en Belgische met succes in contact gebracht met voordelige callcenters voor het verwerken van chatberichten.