Functieomschrijving
De ideale bijbaan! ’s Avonds werken als klantenservicemedewerker bij 123inkt.nl
Bij 123inkt.nl geven wij onze klanten graag de allerbeste service. En dat betekent dat we ook ’s avonds bereikbaar zijn voor vragen. Op ons kantoor in Nederhorst den Berg (omgeving Hilversum) staat ons klantenserviceteam dagelijks tot 22 uur klaar voor klanten. Ben jij op zoek naar een bijbaan in de avonduren, bijvoorbeeld naast je studie? Dan is een baan als klantenservicemedewerker bij 123inkt.nl ideaal voor jou!
Wat ga jij doen?
Als klantenservicemedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. En dat zijn er ondertussen al meer dan 2,5 miljoen! Je kunt je wel voorstellen dat zij de meest uiteenlopende vragen stellen. Aan jou de uitdaging om elke vraag naar tevredenheid te beantwoorden. Dit doe je telefonisch, per e-mail en via de chat. De vragen die je krijgt zijn zowel afkomstig van particulieren als van zakelijke klanten.
Elk gesprek dat je voert is anders. De ene klant help je met een factuur. De volgende klant heeft extra hulp nodig bij het installeren van zijn nieuwe toner. Weer een andere klant is op zoek naar een bijzonder soort fotopapier. Jij gaat navragen of wij dit kunnen leveren, zodat ook deze klant geholpen kan worden. Pas als elke klant tevreden is, ben jij dat ook!
Natuurlijk gooien we je niet meteen in het diepe. Je (senior) collega’s van het klantenserviceteam staan altijd klaar om je op weg te helpen. In onze producttrainingen leer je direct alles wat je moet weten over printers. Ook op communicatievlak zorgen we ervoor dat je jezelf kunt blijven verbeteren. Zo kan ook jij doorgroeien naar medior of zelfs senior klantenservicemedewerker bij 123inkt.nl.
Wat vragen wij?
- Je wilt graag ’s avonds werken;
- Je bent minimaal 15 uur per week beschikbaar;
- Je hebt ervaring als callcenter medewerker en/of je hebt gewerkt in een klantenservice omgeving;
- Je beschikt over uitstekende communicatieve en luistervaardigheden;
- Je bent zeer servicegericht ingesteld en werkt nauwkeurig en probleemoplossend;
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Je hebt kennis van MS office / Outlook;
- Je woont in de omgeving van Nederhorst den Berg (maximaal 30 minuten reistijd).
Wat bieden wij?
- Uitstekend salaris;
- Mogelijkheden voor reiskostenvergoeding;
- Centrale locatie, binnen 30 minuten van Amsterdam (A2) en Utrecht (A27);
- Diverse doorgroeimogelijkheden: Je start als trainee en krijgt de kans je te ontwikkelen tot junior, medior of zelfs senior van de afdeling;
- Product- en communicatietrainingen;
- Een gezellig bedrijfsrestaurant;
- Iedere 2 weken een massage;
- Mogelijkheid om gebruik te maken van de pendelbus tussen station Hilversum en bedrijfslocatie;
- Een gezellige werkomgeving met de leukste collega’s!
Pendelbus:
Beschik je niet over eigen vervoer? Voor zowel de dagdienst als de avonddienst rijdt er een (gratis) pendelbus tussen station Hilversum en de bedrijfslocatie. Zo kun je gemakkelijk verder reizen als je met het OV komt!
Werktijden:
Je werkt ’s avonds tot 22:00 uur. Je begintijd is afhankelijk van jouw beschikbaarheid.
Zo kennen je toekomstige collega’s hun bedrijf:
123inkt.nl is een bedrijf met veel jonge en ambitieuze medewerkers en een bijzondere bedrijfscultuur. Ons team van meer dan 200 mensen werkt hard om onze leidende positie te behouden en te verstevigen. We werken vanaf 1 locatie, waardoor we onderling veel contact hebben. Bovendien weten we zo snel wie wat doet.
Zo kennen onze klanten ons bedrijf:
Al onze klanten, dat zijn er nogal wat. Want 123inkt.nl is met ruim 2 miljoen klanten marktleider als het gaat om de online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Het gaat dan zowel om particulieren als (grote en kleine) bedrijven. 123inkt.nl heeft het grootste assortiment printer supplies op voorraad en een enorm snelle levering. Onze klanten krijgen de allerbeste service en de voordeligste prijzen, dat dit gewaardeerd wordt blijkt wel uit de beoordelingen die wij jaarlijks van hen ontvangen tijdens de Nationale Thuiswinkel Awards. Dit is het resultaat van een beleid waarbij customer service centraal staat bij alles wat we ondernemen.
Sinds de start van onze webwinkel in 2000 groeiden we explosief. We mogen ons één van de succesvolste webwinkels van Nederland noemen. Maar we zitten niet stil en zoeken constant naar vernieuwing en verbetering. Daar kunnen we jouw hulp en deskundigheid maar al te goed bij gebruiken!