Klantendienst MediaMarkt
Functieomschrijving
Kom samen met ons de ultieme klantbeleving creëren en verdien 11,25 per uur!
Beeld je even dit in: een fiere papa bestelt een nieuwe camera om foto’s te trekken van de magische eerste momenten van zijn pasgeboren kindje. Als de postbode op de stoep staat, blijkt de camera niet te werken. Als klantendienstmedewerker voor MediaMarkt beweeg je dan hemel en aarde om de retour aan te maken en een nieuwe in het moederhuis te laten bezorgen. Jij bent een problem solver, een miniondernemer die klanten blij maakt, zodat ze later weer terugkomen. En je deelt je oplossingen met de collega’s.
Daar word je toch blij vanVeerkracht heb je nodig. Net als enthousiasme om klanten van MediaMarkt te helpen met vragen over producten, bestellingen, reparaties of voorraad. Om goed voor de dag te komen als eerste aanspreekpunt voor de Vlaamse klanten van MediaMarkt krijg je eerst een week fulltime training en kun je daarna flexibel aan de slag. Je denkt mee met de klant en overtreft zijn verwachtingen. Dat is wat we doen, #peopleofTP.
Het probleem waar een klant mee belt, is voor jou een uitdaging. En de hoogste klanttevredenheid jouw ultieme doel. Doordat je goed bent in de juiste woorden kiezen, weet de klant altijd dat jij met een goede oplossing komt.