Klantadviseur Zorg
Functieomschrijving
Als klantadviseur zorg krijg je te maken met telefonische vragen van particuliere klanten. Het is jouw taak om de klant zo goed mogelijk te woord te staan en service te verlenen. Een greep uit de vragen die jou kunnen worden gesteld:
• Welk eigen risico geldt voor mijn polis?
• Ik wil gebruik maken van een fysiotherapeut. Hoeveel behandelingen worden vergoed?
• Ik heb een factuur gekregen van een zorgverlener, hoe kan ik deze declareren?
Na de gesprekken werk je de administratie bij. Verder registreer en deel je opvallende zaken zoals feedback van klanten en eventuele klachten met het team. Zo kan de dienstverlening nog verder worden verbeterd.
Wij zoeken een klantgerichte klantenadviseur met een commerciële houding. Het is belangrijk dat je om kan gaan met weerstand in gesprekken. Daarnaast denk je actief mee over de geboden service van de afdeling. Dit doe je opvallende zaken die je tegenkomt in de gesprekken te signaleren en te rapporteren aan je leidinggevende. Ook denk je mee over eventuele oplossingen. Jouw input en ideeën worden zeker gewaardeerd!
Verder beschik je over:
• Een diploma op MBO4 niveau;
• Kennis of interesse van (zorg)verzekeringen;
• Je bent bij voorkeur al in het bezit van het Wft-zorg diploma (het is ook mogelijk om deze op korte termijn na je start te behalen).
Wij bieden je een baan voor langere tijd met genoeg ruimte om je verder te ontwikkelen. Aon biedt voor deze functie de volgende arbeidsvoorwaarden:
• Het salaris ligt tussen de €2000 en €3200 bruto per maand, afhankelijk van eerder opgedane ervaring en kennis;