Klantadviseur APG

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Klantadviseur APG

4 juli 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Klantadviseur APG

Wat ga je doen?

Jij als ervaren klantenservice medewerker voelt je als een vis in het water in een klantcontactomgeving. Klantcontactomgeving? Daar bedoel ik mee: de welbekende headset, verbanden kunnen leggen, schakelen tussen meerdere systemen en uiteraard: de klant te helpen!

Door jouw ervaring weet jij dus de klant als geen ander te helpen, maar durf je ook kritisch naar de processen te kijken. Twee keer per maand is eer een dagstart met je team om verbetervoorstellen te initiëren en tijdens de maandstart wordt er een update gegeven over die verbetervoorstellen. Niet zomaar klantenservice dus, klantenservice plus!

Werktijden

De klantenservice van APG is geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:30 uur en is gevestigd in bij Sloterdijk in Amsterdam. ’s Ochtends en ’s middags heb je een betaalde pauze van 15 min en de lunchpauze van 30 minuten is voor jezelf. Je kunt tussen de 24 en 40 uur aan de slag! En het fijne is dat je je rooster twee weken van tevoren ontvangt!

Wat wij bieden

  • Je verdient €14,96 bruto per uur.
  • Een baan vanaf 15 juli voor langere termijn.
  • Je krijgt eerst twee weken een betaalde training om je tot in de puntjes voor te bereiden.
  • Je kunt jezelf blijven ontwikkelen en deze functie is een mooie springplank om door te groeien binnen de organisatie.
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km enkele reis, 0,19 cent per km.

Wat wij vragen:

  • Je hebt een HBO- of WO diploma of zit momenteel in je laatste studiejaar.
  • Je hebt ervaring met telefonisch klantcontact.
  • Je bent per 15 juli beschikbaar, de eerste twee weken fulltime voor de training.
  • Je bent in staat om een VOG aan te vragen.
  • Je hebt geen vakanties gepland tot en met eind augustus.