Functieomschrijving
- Reguliere campagne: Inbound & Outbound FBR;
- 4G settings: Vanuit een service oogpunt, het benaderen van bestaande mobiele klanten;
- Savedesk: Gericht op projecten met aanbiedingen;
- Mobile upsell: Het benaderen van bestaande mobiele klanten om te laten besparen in het data verbruik.
Functie-eisen:
- MBO werk- en denkniveau;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Minimaal 2 avonden per week beschikbaar en 1 zaterdag per maand;
- Ervaring met werken met verschillende geautomatiseerde systemen vereist;
- Affiniteit met telecom is een pré.
Let op! Het is belangrijk dat je de eerste werkweek beschikbaar bent op dinsdag, woensdag en donderdag van 10u00 tot 16u00 voor de training. Eerste trainingsdag is onbetaald.Arbeidsvoorwaarden:
- € 9,35 bruto per uur;
- Per direct;
- Flexibele werktijden waarin je de mogelijkheid hebt om tussen de 20 en 40 uur per week te werken in te delen tussen 09u00 en 21u00;
- Je gaat deel uitmaken van een leuk en divers team, met leuke kwartaalborrels en mogelijk jaarlijkse teamuitjes;
- Ongeacht of je met het openbaar vervoer reist of met eigen vervoer, je krijgt vanaf 10 km reisafstand de reiskosten vergoedt.