Klantadviseur

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Klantadviseur

14 januari 2021 Vacatures 0

Functieomschrijving

Hoe belangrijk de rol van Klantadviseur bij VodafoneZiggo is? Extreem belangrijk! Voor een bedrijf met miljoenen klanten maakt écht persoonlijk contact namelijk het verschil. Klanten tevreden houden, verrassen en helpen. Dat doe je via verschillende kanalen en op een manier die past bij jou.
Bij VodafoneZiggo gaat klantcontact veel verder dan telefoongesprekken en standaard antwoorden. Als Klantadviseur praat je vanuit je gevoel. Ook kun je jouw digitale en multitask-skills goed benutten. Je werkt namelijk in verschillende systemen: je communiceert per telefoon, maar ook via mail, chat en social media. Je zorgt binnen elk kanaal voor een perfecte klantervaring en voor een correcte administratieve afhandeling. Je geeft antwoord op klantvragen als:

Kortom, je krijgt alles wat je nodig hebt om je werk goed te doen en om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen.

Enjoy the Challenge
Je werkt met ongeveer 70 collega’s in het klantcontactcentrum aan de Maas in Maastricht. De next-level klantervaring is jullie gezamenlijke uitdaging. En bij samen werken, hoort het samen leuk hebben. Uitgebreid lunchen in ons restaurant? Check! Potje gamen in de pauze? Yes! Of gaan jullie liever even bijpraten tijdens een blokje om?
We zijn open van maandag tot en met vrijdag, van 8:00 uur tot 20:00 uur. Zaterdag (en zondag) van 08:00 tot 18:00 uur. Je rooster ontvang je 5 weken van tevoren. Je geeft zelf aan op welke dagen en tijden je wilt werken, daarin komen we je zoveel mogelijk tegemoet. Je werkt minimaal twee avonden per week en twee zaterdagen per maand.