Functieomschrijving
Ben jij die goedlachse servicetopper die onze Superstore in Utrecht komt versterken? Als boegbeeld verwelkom je al onze klanten in onze winkel met een lach. Verder reken je met ze af, verwerk je retouren en neem je garantieproducten aan. Als kassa- en servicemedewerker ben je het uithangbord van de winkel en heb je een luisterend oor voor al onze klanten.
Hoe ziet je dag eruit?
Met je kop thee of koffie in de hand neem je plaats op je vaste stek achter de balie bij de in- en uitgang. Als er retouren van de vorige dag liggen, regel je dat als eerste. Een opgeruimde balie werkt het prettigst. Uiteraard is er altijd tijd voor een vriendelijk ‘goedemorgen’ voor binnenlopende klanten. Tussen de bedrijven door vul je de wand bij de balie aan. Gastvrijheid zit nu eenmaal in je bloed.
Je hebt affiniteit met onze producten, dus je bent in staat de klant te adviseren. Dit houdt in dat je de klant erop kunt wijzen een ontbrekend product bij te kopen. Wanneer de klant twee verschillende banden wil afrekenen, terwijl je vermoedt dat dit niet de bedoeling is, vraag je ernaar.
Terwijl je een stukje administratie afhandelt, komt er een klant met een gekke vraag binnen. Zijn nieuwe navigatiesysteem stuurt hem de snelweg op en dat is niet de bedoeling op een racefiets. Samen met de afdeling