Functieomschrijving
Junior klantadviseur (40 uur) | Groningen
De nieuwe Freddie
Een vlotte prater, geliefd bij onze klanten én een tafeltennistalent. Dat is onze Freddie. Na enkele jaren gaat hij ons verlaten om een nieuwe uitdaging aan te gaan. Tof voor hem natuurlijk, maar daarom zoeken wij een nieuwe Freddie!
Ben jij
- een Freddie of iemand met een andere naam;
- fulltime beschikbaar;
- zelfstandig;
- een ‘knopen doorhakker’;
- communicatief vaardig.
Beantwoord jij alle vragen met j a ? Lees dan verder!
Onze afdeling sales & orderbegeleiding zoekt een nieuwe teamspeler. Samen met je collega’s werk je voor de meest uiteenlopende bedrijven en merken; van grote (inter)nationale gerenommeerde spelers bekend van televisie en radio tot de bakker om de hoek. Jij voorziet hen van de hoogste kwaliteit drukwerk voor de beste deal!
Wat ga je doen
- Je beantwoordt klantvragen over drukwerk.
- Je begeleidt klanten zowel telefonisch als via e-mail en chat door het bestelproces.
- Je geeft verbeteringen aan voor de website en ons assortiment (naar aanleiding van klantvragen).
- Je overlegt met je collega’s in de productiehal over alle mogelijkheden.
- Je houdt orders nauwlettend in de gaten en zorgt dat het productieproces van A tot Z vlekkeloos verloopt.
Waar doe je dat
- in een jong team met veel humor;
- in Westerbroek waar je geniet van het mooie uitzicht, gratis lunch én gave personeelsfeesten.
En zo ziet jouw werkdag eruit
Om 09.00 uur zit je met een kop koffie aan je bureau. Vanochtend staan er 24 mailtjes in je inbox. Deze loop je door en beantwoordt ze één voor één. In veel van de mails hebben (potentiële) klanten vragen over hun offerte, staat van de bestelling of willen ze informatie over de beste productkeuze. Aangezien je het eerste aanspreekpunt bent voor klanten, zorg je ervoor dat specifieke vragen terecht komen bij de juiste afdelingen/personen. Tijdens het beantwoorden van de mails krijg je telefonisch ook meerdere vragen binnen. Je stressbestendigheid wordt weer op de proef gesteld vandaag! Rond 12.30 uur is het tijd voor de lunch. In de kantine staan de verse broodjes, het beleg en de sapjes voor je klaar. ’s Middags behandel je enkele offerte-aanvragen, help je klanten via telefoon en chat en zorg je ervoor dat je mailbox aan het einde van de werkdag leeg is. Om 18.00 uur ga je met een voldaan gevoel richting huis. Je hebt weer veel klanten blij gemaakt vandaag!
Wat bieden wij
- Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Interessante doorgroeimogelijkheden.
- Actieve begeleiding van onze ervaren orderbegeleiders.
Ben jij een echte Freddie?
Ben jij geïnteresseerd in Reclameland en deze functie? Solliciteer en overtuig ons. We zien graag sollicitaties die écht vanuit jou geschreven zijn. Waarom is de functie jou op het lijf geschreven (en niet je buurman)? En waarom pas jij bij Reclameland? Wat zijn je sterke kanten en aan welke vaardigheden wil je werken?