Inbound klantenservice medewerker voor een premium Sport merk

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

26 juni 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Inbound klantenservice medewerker voor een premium Sport merk

 

Startdatum 15 Juli 2019

Het logo van Swoosh is wereldwijd bekend, van een dorpje in India tot in New York’s Central Park. Dit is een premium merk met een gevestigde naam die niet meer weg te denken is. Zij doen meer dan alleen de beste atleten ter wereld uitrusten! Zij omarmen diversiteit, ambitie en doorzettingsvermogen. Het is niet alleen een sportmerk, maar een beweging. Hier kun je jouw potentie ontdekken, grenzen verleggen en kansen pakken. Zij zoeken naar mensen die intern willen doorgroeien en hun passie voor het product kunnen vertalen in een ultieme klantbeleving. Just do it.

Wat ga je doen?
Als klantenservice medewerker ben je verantwoordelijk voor de inkomende gesprekken of e-mails/chats met vragen omtrent de online shop. Vragen en klachten handel je op professionele wijze af met de hoogste mate van klantgerichtheid. Je verwerkt en wijzigt gegevens in onze databases. Daarnaast volg jij alle trends op de voet met betrekking tot de nieuwste mode en gadgets.