Functieomschrijving
De functie is voor minimaal 25 uur in de week, maar de mogelijkheid om fulltime te werken is er ook.
De openingstijden van deze lijn zijn maandag t/m vrijdag van 08:00-20:00 en op zaterdag van 08:00-18:00.
Over het bedrijfOnze opdrachtgever in Leiden is een toonaangevend facilitair contact center dat zich richt op kwalitatief klantcontact in de breedste zin van het woord. Het is een leuk bedrijf met een informele sfeer waar ze jou graag verder willen helpen.
Het is een leuk bedrijf met een informele sfeer waar ze jou graag verder willen helpen met het ontwikkelen van jouw sales ervaring door o.a. communicatietrainingen. Iedere maand hebben zij te gekke borrels en zij hebben regelmatig Thema weken met mooie cadeaus.
Functie-eisen
? Klantvriendelijk/ empathisch;
? MBO/HBO werk- en denkniveau;
? Uitstekende PC vaardigheden en typevaardigheid;
? Nauwkeurig werken;
? Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.