Iemand
Functieomschrijving
- PAVILIONS HOTELS & RESORTS A Place to Be
- ROME
- BALI
- HIMALAYAS
- LISBON
- MADRID
- MONGOLIA
- NISEKO
- PHUKET
- AMSTERDAM
Keizersgracht 164 +31 (0)20 622 60 33 [email protected] Contact Us The Pavilions Group
Book NowKAMERS & <BR/>SUITES The Toren Amsterdam By the Pavilions
CAREERS
-
- CHECK IN
- CHECK OUT
- NUMBER OF GUESTS 2
- AMSTERDAM
- Number of Guest(s):
Room 0
Adults
Children
Delete RoomRoom 1
Adults
Children
+ ADD ANOTHER ROOM To add more than 4 rooms, please call +66 (2) 615 6498.PROMO CODE
Check AvailabilityOnze medewerkers zijn het hart van onze organisatie. Wij faciliteren een bedrijfscultuur waarbij teamwork centraal staat, en waarbij talent wordt herkend en doorontwikkeld. Wij proberen het meeste uit de individu door middel van begeleiding, training, en mooie kansen.
Fulltime/Parttime
The Toren Hotel (4*) is een bijzonder boutique hotel in het kloppende hart van Amsterdam. Het hotel is recentelijk overgenomen door de nieuwe keten Pavilions Hotels & Resorts, waardoor er nieuw management in het hotel is gekomen.
Mede door het formaat van ons hotel weet ons goed getrainde team telkens weer de gast te verrassen met een hoog gepersonaliseerde service. Wij bieden onze gasten de juiste balans tussen informele en professionele service, doordat wij de gast en zijn/haar behoeftes buitengewoon goed begrijpen. Ons team reikt verder dan de individuele afdelingen, wij helpen elkaar waar nodig om de best mogelijke service te verlenen.
De baan.
De Front Office is het eerste aanspreekpunt van onze gasten in het hotel. Bijna alle vragen, opmerkingen en klachten worden door de Front Office behandeld. Ons team is uiterst getraind in het verlenen van de hoogste service, om onze gasten een onvergetelijke ervaring te geven. Wij zoeken iemand op parttime basis (door middel van een uren contract) of op oproepbasis. De werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Het adviseren en assisteren van gasten, op een professionele en gastvrije manier;
- Het in- en uitchecken van hotelgasten;
- Het hanteren van administratieve procedures;
- Het oplossen en voorkomen van klachten.
Wie ben jij?
Je bent van nature gastvrij, en je bent spontaan en professioneel. Je service met een glimlach bevordert de gast zijn ervaring, maar je persoonlijkheid maakt het een om nooit te vergeten. Je bent niet verlegen, en stapt op de gasten af om een connectie te maken. Telkens laat je een indruk achter die de gasten bij blijven. Je gevoel voor gastvrijheid beperkt zich niet tot gasten, je bouwt een band op met je collega’s en helpt ze waar nodig. Verder heb je de volgende persoonlijke eigenschappen:
- Je begrijpt als geen ander wat een gast wilt, en handelt daar proactief naar;
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels;
- Je hebt sterke sociale en communicatieve vaardigheden;
- Je bent gastvrij en doet alles voor de gast, zonder het commerciële aspect uit het oog te verliezen;
- Je hebt ervaring met Opera en Microsoft Office (Excel, Word, Outlook);