Hospitality Professional

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Hospitality Professional

11 juli 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

  • Den Haag
  • |
  • Hospitality- en receptiediensten
  • |
  • 28 uur

Hospitality professional

SolliciteerBevestig je inschrijving voor je vacaturemelding

E-mail deze vacature

Ben jij hartelijk, behulpzaam en accuraat? Ben jij een ervaren Hospitality Professional en zoek je een leuke uitdagende baan? Ben jij flexibel inzetbaar? Dan is deze functie bij Shell Den Haag echt iets voor jou!
Als Receptioniste zit gastvrijheid in jouw DNA en weet jij hoe je anderen kunt inspireren. Je hebt een enorme drive om te excelleren in hospitality in een internationale omgeving en overtreft graag de verwachtingen van zowel de gasten als de medewerkers van onze opdrachtgever. Bovendien ben je accuraat in de registratie en receptie-administratie. Je hebt plezier in alle reguliere receptietaken. Van nature neem je initiatief en maak je samen met je team gebruik van alle kansen om je gastvrijheid te laten zien.
Diploma’s | Certificaten | Overige

  • 1 – 3 jaar werkervaring in een functie van Receptionist(e)/ Front Office Medewerker
  • Goede computervaardigheden
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Flexibel inzetbaar, werktijden zijn tussen 07:00 en 23:00 . De werkdagen zijn van maandag tot en met Zondag
  • Woonachtig in de directe omgeving van Den Haag

Salaris | Arbeidsvoorwaarden | Extra’s

  • Startsalaris tussen € 10,81 en € 13,44 bruto per uur afhankelijk van leeftijd en ervaring
  • Een bepaalde tijd contract voor 28 uur per week
  • Reiskostenvergoeding
  • Korting op een sportschoolabonnement om ervoor te zorgen dat jij fit blijft!
  • Korting op dagjes uit naar attractieparken of weekendjes weg;
  • Tal van trainingen en cursussen om goed je werk uit te voeren en aan je persoonlijke ontwikkeling te werken