Gezocht: medewerker klantenservice Lidl!

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Gezocht: medewerker klantenservice Lidl!

12 juli 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

“Ik heb een vloerkleed besteld en deze zou gisteren binnen komen, echter heb ik niets ontvangen”, “Ik heb een speelkeukentje voor mijn dochter besteld. Nu zie ik dat er een deurtje mist, hoe kunnen we dit oplossen?” Ik zie in de folder een aanbieding staan om een matras thuis te laten bezorgen, hier wil ik graag gebruik van maken.”

Als Klantenservice Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten van de webshop en winkels van de Lidl. Klanten kunnen je zowel via alle mogelijke digitale wegen als via de telefoon bereiken. Aan jou de taak om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. Je maakt daarbij gebruik van de systemen en middelen van de Lidl om de juiste antwoorden te vinden voor de klant. Daarnaast zie je een uitdaging in het overtreffen van de verwachting van de klant en denk je actief mee over mogelijke verbeteringen.

Functie-eisen

Zijn de volgende woorden jou op het lijf geschreven: groot verantwoordelijkheidsgevoel, flexibel en snel kunnen schakelen? Maar beschik jij ??k over de volgende punten?

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Zijn de volgende woorden jou op het lijf geschreven: groot verantwoordelijkheidsgevoel, flexibel en snel kunnen schakelen? Maar beschik jij ??k over de volgende punten?
  • Biedt net dat extra stukje service, waardoor je klanten bindt;
  • Nederlands is zowel mondeling als schriftelijk on point;
  • Kan goed overweg met een computer en jij maakt de systemen snel eigen;
  • Je voelt je thuis is een dynamische omgeving en kan hierin snel schakelen;
  • We vragen je om minimaal een halfjaar beschikbaar te zijn. In dit halfjaar vragen we je om minimaal twee avonden per week en ??n zaterdag per drie weken beschikbaar te zijn;
  • Jij kunt de training van 15 t/m 19 juli, van 09:00 uur – 17:00 uur volledig bijwonen.