Functieomschrijving
Naar Zeist.nl
Frontoffice medewerker Publiekszaken
***Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern opengesteld. Interne kandidaten die geschikt zijn hebben voorrang***
Voor de afdeling Publiekszaken zijn we op zoek naar een
Frontoffice medewerker Publiekszaken
Voor 32 tot 36 uur per week
Dit doe je
Als frontoffice medewerker publiekszaken ben jij het visitekaartje van de gemeente. Klantgerichtheid en een goede dienstverlening richting burgers staan bij jou hoog in het vaandel. Heb jij ervaring op het gebied van burgerzaken? Dan zijn wij op zoek naar jou!InIn deze functie komt de hele samenleving aan jouw balie voorbij! Je krijgt te maken met burgers die om heel verschillende redenen naar het gemeentehuis komen. Je kunt denken aan het aanvragen of verlengen van een rijbewijs, paspoort of identiteitsbewijs en het verstrekken van een verklaring omtrent gedrag. Veel van deze aanvragen zijn geautomatiseerd, maar de aanvragen moeten wel in behandeling worden genomen. Daarnaast ben je ambtenaar van de burgerlijke stand en handel je geboortaangiftes, aangiftes overlijden e.d. af. Burgerzaken is in ontwikkeling dit kan betekenen dat je werkzaamheden worden uitgebreid en nog leuker worden! Wanneer je niet achter de balie werkzaam bent, voer je andere werkzaamheden uit binnen het vakgebied burgerzaken.
Dit ben je
Voor deze functie zoeken wij een ervaren frontoffice medewerker Burgerzaken met een MBO denk- en werkniveau en een pittige portie ambitie. Een opleiding Burgerzaken mbo-4 niveau is een pré. Je bent proactief, initiatiefrijk en bent in staat om je te verplaatsen in de klant. Dat neem je als uitgangspunt voor je handelen en inspireert je om gevraagd en ongevraagd met verbeterpunten te komen. Je wilt je blijven ontwikkelen. Je bent flexibel en secuur en een kei in samenwerken. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en ziet er als gezicht van de gemeente, representatief uit. Je bent ook bereid om te werken tijdens onze avondopenstellingen.
Dit bieden wij
Als je bij de gemeente Zeist werkt, heb je uitstekende arbeidsvoorwaarden. Het Nieuwe Werken is bij ons geen loze kreet. Alles is erop ingericht om flexibel te werken. Een goede balans tussen werk en privé vinden wij belangrijk. Ook zijn er talloze regelingen om je persoonlijke ontwikkeling te stimuleren. Lerend werken noemen we dat. Bij ons zit niemand stil, je kunt altijd vooruit, als jij dat wilt.
Afhankelijk van opleiding en ervaring kun je als medewerker burgerzaken maximaal € 2.986,- bruto per maand verdienen (salarisschaal 7) bij een volledige werkweek van 36 uur.
Dit is Zeist
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen. We juichen het toe als je daaraan je eigen perspectief en waarde toevoegt en verwelkomen dus iedereen met de juiste ervaring en eigenschappen voor de functie. Waar je wieg ook heeft gestaan, wat ook je achtergrond, levensstijl of geloof is, als je je herkent in het profiel, solliciteer! In Zeist werk je vanuit je eigen verantwoordelijkheid en word je ondersteund door de organisatie, zodat je als mens en als professional blijft groeien. We zijn niet op zoek naar een perfecte medewerker, maar iemand die zijn kwaliteiten, rafelrandjes én zelfkennis wil inzetten om met humor en lef uitdagingen te lijf te gaan.