Front Office Medewerker

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Front Office Medewerker

29 juli 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Lumen Hotel & Events groeit! Groei jij met ons mee? Ter uitbreiding van ons Front Office team zijn wij per direct op zoek naar een

Front Office Medewerker (32 uur)

Functieomschrijving
Als front office medewerker ben je het gezicht voor onze gasten bij de Front Office. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat zowel de hotelgasten, maar ook de eventgasten zich welkom voelen en een uitstekende beleving mee krijgen.

Wat ga je doen?
Jij bent als front office medewerker een echte gastvrouw en een onmisbare spil in onze organisatie. Je zoekt actief de uitdaging op om gasten te verrassen en verwachtingen te overtreffen. Als gezicht van de FO ben jij de inspirerende medewerker die gasten en partners aan Lumen Hotel & Events bindt. Je bent een duizendpoot die snel kan schakelen, want je bent de vraagbaak voor hotel- en eventgasten, maar ook voor interne afdelingen.

Persoonsprofiel
Voor deze functie zoeken wij een enthousiaste, charmante en en gedreven kandidaat die affiniteit heeft met de hotellerie. Je bent gastvrij en kan goed samenwerken. Je bent energiek en vindt het leuk om commercieel te werk te gaan. Verder ben je stressbestendig en vind je het leuk om in verschillende talen te communiceren.

Front Office

  • Het verrichten van receptiewerkzaamheden in wisselende diensten zoals in- en uitchecken van gasten, vragen beantwoorden van gasten
  • Verlenen van service en zorgdragen voor een optimale servicegerichte houding
  • Verwelkomen van gasten die een vergadering of een event hebben.
  • Het opvangen van klachten en/of bijzonderheden
  • Bedienen van de telefooncentrale met alle inkomende en uitgaande lijnen; aannemen van telefoongesprekken en doorverbinden met gasten of collega’s
  • Onderhouden van contacten met interne afdelingen, gasten en directe collega’s
  • Het ondersteunen van de supervisors met diverse taken
  • Het rapporteren van relevante informatie aan de supervisor en hotelmanager
  • Administratieve taken