Front Office Manager

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

27 augustus 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Hierdoor profiteert u van de laagste prijsgarantie op onze reguliere tarieven.

Front Office Manager

Werken bij Mennorode: Make somebody smile today!

Gastvrijheid pur sang; De eigenschap om gasten hartelijk en gul te ontvangen. Dat is waar Hotel & congrescentrum Mennorode in uitblinkt. Jong of wat ouder, heer of dame, werken bij Mennorode betekent dat jij de gast het optimaal naar de zin wilt maken, die extra glimlach op iemands gezicht toveren! Daar draait het om voor jou.

Maak kennis met de veelzijdigheid van Mennorode. Zowel voor onze gasten als ook voor jou als teamlid is het hotel uniek en je zal al snel ervaren dat geen dag hetzelfde is! Mennorode is met 172 kamers en 35 zalen het grootste hotel & congrescentrum van de Veluwe en is gelegen midden in de bossen van het gezellige Elspeet.

Op dit moment zijn wij op zoek naar een ervaren gastgerichte & ervaren people manager die er samen met een enthousiast team in slaagt onze gasten een blijvende herinnering te geven.

Functieomschrijving

Deze functie is beschikbaar voor 32/38-uur

Binnen deze veelzijdige en uitdagende functie ben je samen met je team het visitekaartje van Mennorode. Samen zorgen jullie ervoor dat het de gast aan niets ontbreekt en dat zij na hun verblijf zo tevreden zijn dat er een prachtige review online komt. Tevens zorg je er in deze rol actief voor dat de receptie op het gebied van kwaliteit en service naar een hoger plan komt en er op commercieel gebied kansen gepakt worden. Tot slot zorg je met de F&B manager voor een goede samenwerking tussen beide afdelingen.

Sleep well

Wat ga je doen

  • Verantwoordelijk zijn voor de coördinatie van de werkzaamheden binnen de afdeling Front Office en aansturing supervisors Huishouding;
  • Introduceren, trainen en coachen van alle medewerkers;
  • Signaleren van onvolkomenheden / inefficiënties in werkmethoden / procedures m.b.t. eigen afdeling en doen van voorstellen tot verbetering;
  • Je werkt op een persoonlijke manier aan de verdere ontwikkeling van vaardigheden en kwaliteiten van het team. Om deze ‘coaching on the job’ te kunnen realiseren, werk je als manager mee aan de Front Office;
  • Beschikken over een pro-actieve houding en zorgdragen voor een correct en efficiënt verloop van alle beschikbare diensten binnen de afdeling Front Office;
  • Verzekeren dat alle Front Office werkzaamheden worden uitgevoerd in overeenstemming met de richtlijnen;
  • Onderzoeken, rapporteren en verwerken van alle vragen, klachten en opmerkingen van gasten en collega’s om een goede kwaliteit te waarborgen;
  • Uitvoeren van alle werkzaamheden aangaande de Front Office, oa. Commissie facturen & bestellingen.

Wie zoeken wij

  • Minimaal een afgeronde MBO/HBO Hospitality gerelateerde studie;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring in een soortgelijke rol;
  • Ervaring met informatiesystemen en het reserveringssysteem IDPMS is een pré;
  • Ervaring met en kennis van het gehele Microsoft Office pakket;
  • Een bovengemiddelde gastvrije instelling en de drive om verwachtingen te overtreffen;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands, Engels en bij voorkeur ook Duits.